Frukost

Jag vaknade halv 9 idag och det är strålande väder. Jag har egentligen bokat in mig på GRIT strength men vet inte om jag borde gå för jag har träningsvärk i både mage, axlar och armar så jag funderar på att dra ut och springa i solen istället. 
 
Till frukost blev det fil, kvarg, hallon, apelsin och hemmagjord musli. Till det gjorde jag espresso som jag snart ska smaka på. Det är första gången jag gjort det själv sen jag flyttade hemifrån! Ljudet när kaffet sipprar upp påminner mig därför alltid om Norrköping och lördagsmorgnarna med mamma och pappa. Anledningen till varför jag gjorde espresso (jag som inte brukar dricka så mycket kaffe) är för att jag ska bjuda på Tiramisu ikväll. Jag, Linnea, Alexander och Andreas ska nämligen börja med halv 8 hos mig och jag är den första att bjuda på middag! 
 
 


Kommentarer
Fani

jag som inte klarar mej utan kaffe, haha. ingen morgon utan kaffe för min del! fungerar liksom inte ordentligt annars.
den där frukosten såg riktigt god ut :)

2013-03-25 @ 14:02:37
URL: http://glikia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0