Lugn helg i Oslo

Nu har jag jobbat en vecka och Sebbe har åkt hem. Det gick faktiskt väldigt bra att sova alla tre i Moas rum. Det enda jobbiga var att solen väckte oss på morgonen och jag blev tvungen att ha tröjor instoppade i ett örngott som kudde. Det första problemet löste vi lätt när Moa berättade att hon faktiskt hade mörka gardiner vi kunde hänga upp och det andra problemet har jag bara mig själv att skylla eftersom jag prioriterade att ta med en box vin istället för en kudde. Men vad gör man inte för sin syster? 
 
I helgen har jag och Moa varit och shoppat, gått promenader och så har jag legat i solen och läst. Nu börjar jag dock känna mig lite rastlös så det passar bra att börja jobba imorgon igen. 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0