Servitrisjobb

Igår jobbade jag under psykologstudenternas examensmiddag. Vi serverade mat, hällde upp dryck och plockade från borden. Det är kul att jobba som servitris på tillställningar! Efter middagen öppnade en bar, ett band spelade och så var det en dj. Jag kan ju bara önska att vår examensmiddag blir lika bra.
 
Det var ett långt arbetspass men jag fick äta av både förrätten och efterrätten, och den var magisk! Det var som en chokladkaka med nötsmak. Man kanske skulle prova experimentera fram något liknande här hemma, eller hoppas att det blir samma efterrätt de andra kvällarna jag ska jobba. 
 
I morgon börjar de nya dietiststudenterna så under veckan kommer vi ha fullt upp med nollning. Vi ska bland annat ha tårtbakartävling (jag kommer ihåg när vi hade det för nästan precis ett år sen) och maskeradfest. Nästa vecka ska jag äntligen flytta och sen åker vi till Hemavan för att åka skidor. Livet leker! 
 
Faddrarna i sitt esse + Anna som vi ska nolla! 


Kommentarer
Emelie

ahaaa! servitris! :D

2013-02-14 @ 16:57:10
URL: http://emelieortegren.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0