Nyår i Göteborg

Jag har haft det jättebra i Göteborg! Först var jag med Ling och Madeleine och åt nyårslunch hos Ling med hennes bror och pappa. Vi åt sushi och fruktsallad till efterrätt. Det kändes verkligen inte som det var ett år sen jag träffade Ling sist! Trots att vi inte har känt varandra så länge så är hon en sån vän man vet att det kommer att vara som vanligt med när man väl ses, även om det inte är ofta. 
 
 
 
 
 
 På kvällen åkte Ling till flygplatsen och jag hem till Emma. Där lämnade jag mina grejer och sen drog vi iväg till en fest där vi firade in det nya året. Vi åt en massa god mat, lekte galenpanna och gjorde nyårsquiz. Det blev ett väldigt lyckat nyårsfirande! 
 
 
I tisdags jobbade Emma så jag underhöll mig själv. Jag gick en lång promenad in till stan, men där var typ allt stängt så jag gick tillbaks igen. Det var skönt att komma ut i friska luften och röra på mig i alla fall.  
 
 
På onsdagen njöt vi av solen, shoppade och åt lunch på Rawfoodbaren. Jag blev väldigt positivt överraskad! Jag har alltid gillat sallader och sånt men nu beställde vi in raw lasagne och det var riktigt gott! Tänk att man kan göra så goda maträtter utan varken mjöl, mejeriprodukter eller värmetillagning. Nu har jag fått ännu mer inspiration! 
 
 
 
 


Kommentarer
Emma Westher

Det var så kul att ha dig och solen här! Nu ses vi inte förrän Maj...om du inte är sugen på Götet igen? blinkblink ;)

Svar: Ja det var så kul att komma och hälsa på med! :) Nää, nu vill jag åka till alperna och Malta! :D
Natalie

2013-01-07 @ 08:17:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0