Min helg

Igår hade jag, Matilda och Linnea tacokväll hos mig. Vi åt massa tacos (det är så gott om man inte äter det för ofta) och sen låg vi i soffan och pratade i flera timmar. Det var riktigt mysigt att bara slappa och prata, vi satte inte ens på tv:n! 
 
 
Idag har jag spelat brännboll med buddygruppen. Vi spelade ihop med ett annat lag och vann faktiskt hela turneringen, inte för att det var min förtjänst.. Efter fyra timmar ute i solen var jag iskall men det var bara att åka hem, byta om och sen cykla iväg till moster Annika. Där blev jag bjuden på middag, det var väldigt trevligt och gott! Jag har haft en lugn men väldigt bra helg med andra ord. Hoppas ni andra också har haft det bra! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0