Fredag kväll..

Nu är jag äntligen klar med allt skolarbete för den här veckan! Igår jobbade jag på samma förskola som förra veckan och idag började vi en ny kurs. Nu ska vi läsa Kost och folkhälsa vilket definitivt känns intressantare än statistik. 
 
I onsdags hade vi internationell middag med utbytesstudenterna. Vi lagade smörgåstårta och de andra tog med sig spännande rätter från sina hemländer. 
 
 
 
Idag har jag och Nathalie varit och handlat inför vår födelsedagsfest. Det är 33 personer som har tackat ja på facebook men eftersom flera ska ha med sig +1 tror jag vi blir runt 40 pers. Det ska bli så kul! Jag har aldrig haft en så här stor födelsedagsfest. När jag tänker efter så har jag nog inte haft en födelsedagsfest sen jag fyllde 18. Då togs de här bilderna: 
 
 


Kommentarer
Fani

ahahahah aa du, den här kvällen alltså xD den kommer man ihåg! konstig nog liksom xp alltså skämskudden direkt när jag tänker på vad fan jag hade på mej...mitt i vintern? skämsig klädsel, skämsig period.
men din fest var rolig iaf, hahaha <3

Svar: HAHA! Ja men jag då, jag ställde ju upp i shottävling och fick shotta ägg och grejer!!
Natalie

2012-12-04 @ 03:22:29
URL: http://glikia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0