Tjejkväll

Igår hade vi knytkalas hos Linn. Vi var nio tjejer och alla tog med sig något att äta. Det blev riktigt lyckat med massa god mat. Det är så kul att se vad alla tar med sig eftersom mat och hälsa är ett av våra stora intressen. Det blir lika lyckat varje gång!

Det är kul att de flesta i klassen faktiskt håller ihop. En klass med cirka 90% tjejer kan ju annars kännas ganska riskabelt men det är faktiskt inte så mycket skitsnack som jag trodde att det skulle bli från början.

Efter middagen gick vi ut och dansade på REX. Jag drack bara två shots under kvällen men hade det väldigt kul i alla fall. Det känns skönt att jag faktiskt inte måste dricka för att ha det kul. Dessutom känner jag mig ganska så mycket fräschare idag.



Nu ska jag iväg och spela brännboll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0