Problem solved

Nu har jag lagat min cykel! Eller vi får väl se imorgon om däcket fortfarande är hårt men nu 4 timmar senare kändes det bra i alla fall. Det dök upp lite problem på vägen när jag insåg att vi inte hade någon fungerande pump men annars var det ganska lätt faktiskt. Pumpen fick jag låna av en kompis efter att ha skrivit om mitt problem på facebook. Det är svårt att inte älska internetvärlden.

Ikväll har jag varit med några tjejer från klassen och ätit på en indisk restaurang. Maten var jävligt god faktiskt. Förmodligen den bästa indiska maten jag har ätit sen i Indien. Det är ett bra betyg, det är få restauranger som lyckas få maten så smakrik som där. Synd bara att jag var så magsjuk, annars hade jag nog ätit mer indisk mat när jag väl var där. Det förstörde ju lite om man säger så.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0