Färskpotatis

Igår var jag på sommarfest hos Malin. Hon hade besök från några kompisar hon mötte i London så vi hade en andra midsommarfest för att visa lite svenska traditioner. Det var trevligt. Jag träffade lite gamla klasskompisar som jag knappt sett sen studenten. Det är galet att det redan har gått tre år! 
 
Imorgon ska vi åka till landet. Jag ska bara stanna där en natt. Jag börjar känna mig lite stressad av att jag ska till Sri Lanka snart. Det känns som jag har saker att fixa, fast det mesta är redan klart. Ibland förstår jag inte vart tiden försvinner. Det ska i alla fall bli skönt att komma ut på landet igen, äta god mat och bada. Här är lite bilder från i måndags. Vi drog upp den första färskpotatisen! 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Fani

så jäkla gott med färskpotatis ju, det åt jag igår hihi :) love it!
mysigt att hänga på landet med. saknar som sagt mitt gamla land i simmonstorp massor, speciellt på sommaren!
fin du var på den första bilden, sötis! :) och vad god maten såg ut på sista. nu börjar jag bli hungrig här (som ofta när man är inne på din blogg, haha) ;p
puss!<3

2012-07-31 @ 14:52:29
URL: http://glikia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0