Vit chokladmousse

Idag efter skolan köpte jag med mig sallad och lax från Ica och gick hem till Linnea och åt. Det blir rätt dyrt att köpa med gravad lax men det var det värt för oj vad jag saknar fisk!

Sen gjorde vi vit chokladmousse och fruktsallad. Vi i min faddergrupp bestämde oss för att bjuda tillbaks lite så vi ordnade fika åt faddrarna, eller oss. Haha. Linnea hade dessutom gjort chokladbiskvier så det blev en riktigt trevlig och god kvällsfika. Man lär sig mycket av att träffa faddrarna för dom har precis varit igenom det vi gör nu så dom kan ge mycket tips. Dessutom är vi i samma ålder och alla har liknande intressen.



Snart ska jag sova. Vi är egentligen lediga imorgon men jag ska träna vid 12 och sen borde jag plugga. Dessutom ska jag förmodligen hem till Maja och äta hemmagjorda semlor. Jag älskar verkligen att dom flesta i klassen har bak- och matlagningsintresse!

Och till Moa och Emma! Jag har faktiskt en svart rund matta som ligger på golvet men den syns inte på bilden. Tavlor är sjukt svåra att hitta (saknar min stora jag fick från Emma och Timmy) och växter ska jag införskaffa! Sri Lanka låter sjukt lockande! Och försök vara hemma till påsk Moa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0