Laserdome!

Idag har jag spelat Laserdome med min buddy-grupp! Det var faktiskt första gången jag spelat det. Vi var uppdelade i fyra lag och fick springa runt i ett mörkt rum och skjuta på varandra. Det var kul! Mitt lag vann en gång men jag kan inte påstå att det berodde så mycket på mig.

Duggan idag gick bra. Det var en sak jag inte kunde men jag tror att jag får tillräckligt med poäng för att få godkänt vilket är det högsta betyget på det här momentet. Eller nu blir jag lite nervös men jag hoppas verkligen att jag klarade den.

Idag gjorde jag kikärtsbiffar, sallad, champinjoner och viktlökssås till kvällsmat. Det blev supergott! Det är verkligen synd att jag inte har gillat hela kikärtor förrän nu. Jag klandrar min högstadiskola som alltid serverade kikärtsgryta med hårda kikärtor. Jag mår dåligt bara jag tänker på den grytan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0