Sushi på Sagami

Nu är tentan över. Metabolismen gick väldigt bra, det kom verkligen rätt frågor så den är jag nöjd över. Fysiologin gick okej. Några saker var svåra men jag hoppas på ett g. Det är skönt att kunna släppa det nu i alla fall. Efter tentan satt vi lite i solen och snackade medan vi väntade på de andra.

Vid lunch drog jag, Sanne, Maja och Emelie till Sagami och åt sushi. Det var väldigt gott men nästa gång måste jag testa någon av de andra japanska rätterna dom har där. Det känns lite mer spännande. Efteråt gick vi runt på stan och kollade lite och sen var det dags att fika. Det gäller att fira när man väl kan.

Det blev en trevlig eftermiddag, men jag är lite besviken på resten av klassen. Varje gång vi hittar på något är det alltid samma personer som är med. Jag förstår inte riktigt hur de andra kan vara så ointresserade. Det är tråkigt. Jag tror att det beror på att dom har pojkvänner men det borde ju inte stoppa. Visserligen har jag också gjort det misstaget men det är dumt. Vänner är minst lika viktigt.



Kommentarer
Marita

Hej och grattis till att tentan är klar. Jag förstår att du njuter av den härliga pusta- ut-känslan. Det där med att prioritera förhållandet framför vännerna är tydligen ett misstag som görs om och om igen.....

2012-04-17 @ 09:25:12
Anonym

Hej sis!

Grattis till tentan!

Nu har jag bokat biljett, åker på fredag och kommer hem i början på oktober.

kram

2012-04-17 @ 10:42:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0