Ont-i-halsen-mat!

Jag vaknade upp med ont i halsen i morse. Värre än det lilla jag har haft den senaste veckan. Jag vägrar att bli sämre så det var bara att ställa in träningen och ta en kurerar dag. Så idag har jag gjort juice och soppa som förhoppningsvis ska göra mig frisk. Jag har dessutom tvättat mina lakan för att få bort alla baciller från dom. När jag väl får idén att något är smutsigt måste jag nästan tvätta det med en gång för att inte bli galen.

Men igår hade jag en roligare dag. Först åt jag tacos med min sambo Mathilde och sen gick jag en lång promenad med Ling. Vi snackade och pallade äpplen och päron. Jag kände mig nästan som en liten unge igen.

Här är dagens "bli frisk" kvällsmat


Juice med två morötter, tre små apelsiner, en halv citron och cirka 1 cm ingefära


Kommentarer
Fani

fan natalie jag var redan hungrig så går man in på din blogg och skrollar och så ba är det massa mat-bidler haha xD jag ba "ååh vad gott det skulle va med smoothie" liksom ^

2011-09-08 @ 01:05:02
URL: http://glikia.blogg.se/
Ling

det var goda äpplen och päron!!!! måste göras om;P

2011-09-08 @ 15:31:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0