Fika och rawfood

Nu är helgen snart slut. Jag kan säga att jag definitvit har fått en chans att ladda batterierna. Igår natt slocknade jag runt 12-tiden. Idag har jag fikat med Emelie Ö. Vi är ungefär på samma plats i livet nu. Vi båda har bott här ganska länge och känner att det är dags att gå vidare. Nu är det bara två månader kvar för min del..

Resten av dagen har jag läst en massa om rawfood. Jag är inne på det nu igen och inspirerad av det jag läst blandade jag ihop en lite chokladsmet med raw kakao, agavesirap + lite av det som fanns hemma. Ikväll ska jag se på film och förhoppningsvis somna tidigt.

En gammal bild på raw chokladbollar


Kommentarer
Emelie

oow det såg ju smarrigt ut. är det gott? du får ta och pröva fröknäckena också nu! tänkte baka idag egentligen men det blev visst lite sent. :P

2011-09-05 @ 20:34:51
URL: http://andasirymden.blogg.se/
Vilda

Hoppas du gillar det du läser! Lycka till med raw food -experimenterandet.



Kram,

Vilda

2011-09-10 @ 12:42:04
URL: http://kivikslillaraa.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0