Fika med Emelie

Jag är inne i en ganska tuff jobbvecka just nu men mår i övrigt väldigt bra. Jag trivs verkligen med mitt liv just nu! Även, eller kanske på grund av att det är väldigt tillfälligt. Idag efter jobbet fikade jag med Emelie ö. Vi drack te och snackade om våra liv. Vädret har varit väldigt fint idag så lite solsken fick vi också.

När jag kom hem lagade jag champinjon- och grönsakssås med pasta. Det är sjuktider nu så jag försöker verkligen få i mig en massa vitaminer för att förebygga sjukdom. Synd bara att min kamera verkligen inte kan ta några fina matbilder.



Kommentarer
Fani

lät som en mysig fika och det där såg gott ut du gumman :) puss

2011-10-17 @ 23:54:56
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0