Supernature

För ett tag sen köpte jag en "kupong" på hälsokostbutiken Supernature via Groupon. Jag fick hela 600 spänn att handla för och betalade bara cirka 250 kronor. En väldigt bra deal för mig som är intresserad av nyttig mat. Förra veckan var jag därför och handlade. Jag spenderade en bra tid på att gå runt och kolla, smaka och framförallt fråga om deras olika varor men tillslut kom jag ut med de här produkterna.


Agavesirap, lakrits, raw kakao, gojibär och Purely greens.

Sirapen och kakaon köpte jag eftersom jag har börjat intressera mig för raw food och tänkte därför börja göra raw chokladbollar. Lakritsen köpte jag mest som utfyllnad för att handla upp de sista pengarna. Gojibären för att de är nyttiga och bra att ha på musli och Purely greens var en rekommendation från en som jobbade i butiken. Tydligen ska man få i sig cirka 20 "portioner" frukt och grönt bara av att äta en tesked purely greens om jag inte minns helt fel. Den är alltså bra för allt möjligt. Idag tog mitt Acai-vital slut så jag tänkte börja med Purley greens imorgon. Spännande!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0