I have a confession

Jaha, efter inlägget om hälsoplanen blev jag sjukare. Inte sådär jättesjuk men i alla fall tillräckligt för att jag ska ha några dagars vila från träningen. Det känns tråkigt. Jag hade precis börjat träna tre gånger per vecka och nu sitter jag med ont i halsen och snor igen. Jaja, det börjar redan kännas lite bättre. Värst var det i söndags natt efter ett hårt träningspass.

Igår sa jag upp lägenheten. Men det kommer inte bli någon drastisk förändring för vi har nämligen tre månaders uppsägningstid. I slutet av maj måste vi antingen ha hittat ett bättre boende eller så blir det kollektiv.. Det känns spännande och välbehövligt. Jag behöver en ugn och en frys! Jag håller på att bli galen på alla begränsningar över vad jag kan laga.

Och det leder inlägget till något i samma stil. Här om dagen åt jag nämligen lite bacon! Bacon är en sådan smak som jag har saknat. Och nu när jag känner mig fast i begränsningar så kändes det skönt att töja lite på en begränsning. Dessutom känns det verkligen inte som jag kan kalla mig vegetarian längre eftersom det känns så töntigt att säga MEN jag äter fisk och kyckling efteråt. Hela vegetariangrejen faller lite då. Så nu vet jag inte vad jag är längre. En persom som äter vad den känner för? Jag kanske också borde tillägga att det här inte betyder att jag äter stora stekar och sånt. Det känns fortfarande ganska långt bort. Nu ska jag sova och bli frisk!


Kommentarer
Marita

Hej gumman! Ja,det är bara du själv som begränsar dig. Tycker det är bra att du inte är så sträng mot dig själv. När det gäller lägenhet, hör med Frej. De har sagt upp sin och flyttar nu tillbaka till Sverige. Skulle vara kul med lite skypekontakt. Kramar!!

2011-03-02 @ 09:00:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0