Brödbakning!

Nyss slängde jag ihop en bröddeg utan att gå efter recept. Jag hade nämligen lite grovt mjöl och jäst kvar som jag ville göra mig av med. Förutom de ingredienserna slängde jag även i linfrön, solroskärnor, salt och olivolja. Det ska bli spännande att se om det blir något av det. I sådana fall kommer jag känna mig riktigt proffsig och annars lite halvmisslyckad. Haha.

Medan jag väntar på att degen ska jäsa tänkte jag springa och besöka Ling på hennes jobb. Enligt google är det 2,5 kilometer dit men jag kommer förmodligen virra bort mig en del och alltså springa längre. Haha två spännande projekt på gång. Hoppas bara att det inte börjar regna. Jag har verkligen inga kläder för regn.


Kommentarer
Johanna [om träningsglädjen, viljan & glöden]

Sv; haha, det tar jag som en komplimang :D Jag tycker det är jättegott! Blir lite fräschare och "lättare" på morgonen än om man skulle bösa i ost/skinka och såna lite matigare ingredienser :) Rekommenderar!

2011-06-08 @ 21:33:12
URL: http://johauua.blogg.se/
Johanna [om träningsglädjen, viljan & glöden]

Sv; Klockan fungerar K-A-N-O-N! Så himla roligt att den mäter typ allt :) Man får verkligen koll på rina resultat!

2011-06-08 @ 21:34:14
URL: http://johauua.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0