Linssoppa

Hej! Jag sitter ensam och är täppt i näsan för tillfället. Soppan jag gjorde hjälpte faktiskt mot min onda hals men istället blev jag snorig. Fast det brukar jag se som slutstadiet när jag är sjuk så det är nog ingen fara.

Soppan jag gjorde var en lins- och potatissoppa med mycket lök, vitlök, citron och ingefära. Jag kryddade med lite av vad vi hade hemma men bland annat curry och garam masala.



Nu är det sovdags. Henka slutar 24 idag så jag har en chans att somna tidigt eftersom han inte sitter och stör med datorn.


Kommentarer
Fani

JAG VET!

2010-09-18 @ 14:58:23
URL: http://glikia.blogg.se/
Fani

oj haha, råka komma emot knappen xD men ja jag vet! haha xD är så jävla glad ! vi ska boka resa imorrn tänkte vi, iaf titta lite mer på vad som finns & så :D längtar verkligen!

jaa de är ju lite synd, men annars kan du ju alltid åka med mej hihi :D de måste vi ju fan göra nån gång, vore så jävla kul!

ge mej din soppa pronto :| lät och såg ju skitgod ut. fan ska ringa pappa & fråga om han kan fixa nån soppa han kan komma hem med åt mej, haha 8)

puss saknar dej gumman<3

2010-09-18 @ 15:00:00
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0