Min nya sommar!

Hej! Jag sitter hemma och funderar på om jag ska laga mat eller bara äta knäckemackor, vilket är otroligt gott! Jag är verkligen inne i en knäckemacksperiod, det går inte att bara ta en! Haha, tur att det inte är något värre jag är beroende av.

Den här sommaren har jag bestämt mig för att bygga upp mitt imunförsvar igen. Det har blivit ganska så dålgit det senaste året och jag vill ha det som det var för ett år sedan då jag i princip aldrig blev sjuk. Efter både Bali och framförallt Frankrike där jag ju jobbade som städerska bröt min kropp nog ihop. Eller nu överdriver jag jävligt mycket men bättre kan den vara!

För att bygga upp kroppen och imunförsvaret ska jag göra som de gamla huskurerna. Jag ska äta mycket frukt och grönt, dricka vatten, sova ordentligt och röra på mig väldigt mycket! Dessutom så är jag väldigt peppad på att städa, tvätta, rensa och byta ut olika saker. Jag ska helt enkelt bli en bättre människa, både kroppsligt och själsligt. Jag vill må så bra som jag kan! Är ni med mig?



Kommentarer
Marita

Hej! Det låter vettigt. Men tiden på Bali och i Frankriken kanske också har stärkt ditt immunförsvar på sikt, eftersom det fick jobba på högtryck, verkar det som.. Grattis till att du fick jobbet.Men det här att du skulle förlora en veckas inkomst om du säger upp dig inom ett halvår, verkar skumt. Jag undrar om en arbetsgivare får göra så. Både du och Henka kanske skulle gå med i facket. Då kanske ni också kan få A-kassa. Kolla upp det!!

Vi är glada att ni alla har fått jobb. Hörde av Uffe att Emelie också hade det. Känns jättekul!!

Ha en bra midsommar!

Kramar mamma och pappa

2010-06-25 @ 10:29:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0