Jul i Norrköping!

Ja som alla kanske redan vet är jag hemma och det är underbart! Tyvärr börjar jag redan få lite panik när jag tänker på att jag måste åka tillbaks till Oslo nästa vecka. Det är så skönt att vara hemma och bara kunna lata sig. Men förhoppningsvis kommer jag hinna tröttna lite på det till nästa vecka.

Julafton spenderade jag först hemma med Sebastian, Jonatan och farfar. Eftersom mamma och pappa inte är hemma förberedde jag och Sebbe hela julbordet själva. Jag är riktigt stolt över oss måste jag säga! Efter att vi ätit julmiddag och skypat med mamma, pappa och Moa drog jag till Henkas bror och firade jul där. Där åt jag ännu mer julmat och julgodis och spelade lite wii. Det var en trevlig julafton trots att jag saknade mamma, pappa och Moa.

Igår var jag hos Fani och firade Julias födelsedag. Efter flera cider gick vi till Otten och dansade till stängning! Det var kul! Jag behövde dansa! Idag däremot mår jag inte riktigt lika bra men segheten går över tills i morgon då vi ska åka till mormor och morfar och fira jul. Nästa vecka verkar också bli fullspäckad med vänner och familj, precis som jag vill ha det!




Min jultallrik med (halv)vegetarisk mat


Kommentarer
moa

hej Natta! Väldigt imponerande att ni lyckdas få ihop ett komplett julbord, till och med den röda duken hittade ni, på så kort tid. Det ser gott ut! Svamppaj,mums. Det ser ut som precis alla andra julaftnar och det är ju poängen med jul, att det är så likt sina föregångare som möjligt. (Som alla högtider säger mamma.) Igår var vi på en "paradisstrand" och åt en väldigt fin skaldjurstallrik, till och med en halv (liten) hummer. Årets bästa måltid för mammas del. Pappa åt jätteräkor.

Ha det så fint sis!

Kram

2010-12-30 @ 05:54:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0