Onsdag

Idag har jag övningskört med pappa igen. Det gick jättebra tills jag skulle köra på lite svårare ställen. Jag hamnade i en rondell i rusningstid och mörkret, vilket inte var det enklaste. Jag vet inte hur många gånger jag lyckades få motorstopp när jag försökte ta mig in och ur rondellen, trots att jag knappt körde någonting i den! Som tur var skrämde det inte iväg mig så jag fortsatte köra på lite enklare ställen efter det.

Annars så har jag faktiskt pluggat lite idag. Jag har lovat mig själv (eller nått, är inte så förtjust i löften) att jag ska ta tag i skolan och läxor bättre den här sista terminen för att inte bli allt för stressad. Så nu måste jag försöka hålla det. Jag ser idag som en bra början.

Förutom det, har jag hunnit laga supergod soppa, sett på tv och suttit lite här. Det känns som en effektiv dag idag.

Broccoli- och blomkålssoppa, till det rödkålssallad och knäckemacka.

Jag älskar mixern/vispen jag och Sebbe gav till mamma och pappa i julklapp. Nu kan jag laga massa smarriga soppor.


Kommentarer
Emma

Jobb erbjudande: Bli min personliga kock

Lön: Brun-utan-sol-produkter ;D



haha

2009-01-14 @ 23:41:20
Fani

duktig du är som övningskör tycker jag. får hänga med på en liten sväng nån gång, höhö 8) vad god soppan såg ut, verkligen. jag vill också ha en mixer, så jag kan fixa smoothies, soppor och sånt där. ska jag lätt köpa! puss love you

2009-01-15 @ 15:55:15
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0