Matakuten

Här händer inte mycket. Igår och idag tränade jag skivstång. Jag vet, jag inser själv att jag inte borde kört det två dagar i rad men jag och Moa hade redan bestämt att vi skulle träna idag. Imorgon ska jag däremot vila ifrån styrketräningen lite.

Idag hade vi "läxprov" i miljökunskap. Det gick jättebra, jag tror det bara är någon fråga som jag inte fick full poäng på. Jag hade faktiskt glömt bort känslan man får när man vet att man har gjort bra ifrån sig på ett prov. Eftersom jag har det så slappt i skolan var det ganska länge sen jag gjorde ett prov. Synd att det här bara var en liten variant.

Klockan nio ska jag äta honungsmelon och se på Matakuten som har premiär på tv 4. Bert Karlsson ska kämpa för att skolor ska få bättre skolmat. Det känns konstigt att det är han som kämpar för det men det sägs ju att han är hälsosammare nu för tiden så nu får han väl helt enkelt bevisa det. Tyvärr är det nog försent för att jag ska få bättre skolmat men nån gång i framtiden, typ när jag har barn kanske den har blivit bättre. Jag brukar försöka skippa skolmaten så mycket det går. Jag äter ju den vegetariska med och den är till och med värre än den vanliga.



Kommentarer
Fani

säger bara vad jag tycker :) tack gumman! jo jag förstår hur du menar. haha jo har sett det nu såhär i efterhand att det varit faktiskt. ja och VARJE DAG, haha nevars xD tänkte fråga om du har tid och ses innan jag jobbar på torsdag gumman? vore kul :) också hört om det där programmet med bert karlsson, vart det något bra eller? vår skolmat är faktiskt riktigt jävla god, men så äter jag ju kött med och utan det krävs det ju faktiskt en hel del annat smarrigt att kunna välja emellan om det ska bli gott liksom , eller vad man ska säga. puss <3

2008-10-06 @ 23:49:26
URL: http://glikia.blogg.se/
pelle

Haha, det var inte meningen att få dig och känna dig aningen träffad, haha. Sorry.



Bra blogg du har här, btw!

2008-10-07 @ 09:55:18
URL: http://pellespersonliga.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0