Sallad

Idag har jag tagit fram allt jag ska sälja på loppisen på söndag och försökt ta reda på vad grejerna är värda. Det har gått bra, jag tror jag har kommit fram till ganska bra priser nu. Jag har också hittat en till grej som är lite värdefullare så den ska jag lägga upp på tradera. Katten av Lisa Larsson som jag sålde där fick jag hela 410 spänn för.

Till lunch käkade jag sallad igen. Jag blev inspirerad av salladsbuffén igår så jag åt tre små olika sallader. Det blev gott.


Pastasallad från igår, tomatsallad, hummus och squash/valnötssallad


Snart ska jag och Emelie testa Funk på Friskis & Svettis. Jag har hört att det ska vara väldigt roligt men jag är lite orolig för det står att den ska vara svår som Arobics 2. Efter det ska vi i alla fall basta, gå på stan och sen ha margaritakväll hos Emelie S.  



Kommentarer
Emma

wow! 410 kronor för en jävla trä-katt ;D inte dåligt!

2008-11-21 @ 19:58:49
URL: http://emni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0