yesterday

Jahop, ett litet inlägg från sega mig då.

Det var roligt igår. Vi kom till Linus ganska sent, och några drog typ direkt. Jag stannade kvar i alla fall och så började Linus lite smått lära mig spela gitarr. Jag var väl inte direkt i toppform men jag lärde mig nästan en hel låt. En väldigt enkel låt och det bästa är att jag typ kommer ihåg hur man ska spela idag med. Annars drack vi Oboy, vilket var ganska precis ett år sen jag gjorde sist.

Jag och Johan tog spårvagnen hem lite över ett. Han tog platserna som var precis vid en mystisk vit fläck. Vi kom på lite senare att det måste vart hans undermedvetna som drog sig dit för han satt och granskade skitnoga vilka som gick i den. Tillslut orkade vi inte sitta och gissa om vad det kunde vara för fläck så han ställde sig lite diskret för och så tog jag ett gammalt kvitto och doppade i fläcken. Gissa vad, det var inte ölskum eller spott eller tandkrämslödder. Det var bara glass, vaniljglass. Haha shit va freaky av oss.

Idag har jag tränat, sprungit lite och gått mycket. Tränade magen och sprang mest i uppförsbackar idag. Jag följde dessutom med Timmy på ett mission, så jag gick fram och tillbaks i värmen till Vilbergen. Det tar typ en timme och lite till.


Jag har ätit skitgod mat idag med. Till lunch åt jag pasta med spenatsås och lax och till middag åt jag lite pasta med någon grönsakssås som Sebbe och jag gjorde. Blev bara tvungen att fota lunchen.

image196
Dagens smaskiga lunch

Blanda pasta med bladspenat, turkisk yoghurt och permesan. Stek lax och krydda. Skitenkelt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0