SOMMARLOV!!

Japp, jag kan knappt fatta det själv.. JAG HAR SOMMARLOV NU!! Jag är överlycklig, svävar runt på små moln hela tiden. Nu är bara frågan vad jag ska göra tills vi ska åka till Frankrike. Jag hatar lixom att bara sitta hemma och dega utan att göra något.

Betygen gick jävligt bra förresten. Alla lärare höjde betygen i dem fallen där jag låg och vägde mellan två olika. Det brukar aldrig hända så det känns jävligt bra. Nu måste jag bara klura ut hur man räknar ut snittbetyget men det är väl bara att fråga min farsa, studie och yrkesvägledaren.

Efter att jag slutat skolan var Timmy snäll och följde med mig och åt glass på Halvars. Jag åt världens godaste Tiramisu glass.


Timmy

    
Moi


Haha fråga mig inte vad han gör för konstig min :P


Senare ikväll ska jag träna och sen verkar det som om det blir fest med Mello som kommit hem från Filippinerna. :D


Kommentarer
Alex

de lugnt timmy, alla har sån min ibland, lyssna inte på natalie..

2008-06-11 @ 16:37:16
Alex

haha :D

2008-06-11 @ 16:38:25
Fani

vilken jättefin klänning, passa skitbra på dej ju :) gulliga ni är tillsammans, kul att ni håller kontakten och så, verkar ha så trevligt ihop tycker jag :) puss!

2008-06-14 @ 15:22:31
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0