Måndag

Har faktiskt inte mycket tid över alls idag. Dagen började med att jag lyxade till frukosten och gjorde hallon/jordgubbssmoothie. Såhär dagen innan skolan börjar igen kändes det väldigt nödvändigt. Jag kommer ju lixom inte ha tid för sådant på vardagsmorgonar sen. Efter frukost, slöande och snackade jag med mamma. Efter ett tag kom jag på att jag hade bokat tvättid så då blev det full fart ner till tvättstugen. Jag kom cirka 2 timmar försent men mina grannar brukar aldrig sno tvättid ändå, så ingen skada skedd där inte. Vid halv tre mötte jag Emma på stan. Vi kollade runt lite och gick sedan till en pizzeria och mötte Fille och Timmy. Dem ville ha med oss till kondomerier eftersom de inte vågar gå själva, två killar. Barnsligt men sant :) Jag följde i alla fall med dem och Emma gick tillbaks till stan. Fille hittade en 18:års present till Wille och sedan drog jag hem. Nu har jag precis käkat veggieburgare med gröna bönor från landet. Snart ska jag möta Disa för att gå till Fani.

Jag har det alltså fullt upp idag men det är skönt med tanke på att skolan börjar imorgon. Jag orkar verkligen inte sitta och "vänta" på det. Usch, då skulle jag bara må dåligt. Måste dra nu, ha det så bra!  


Disa, Fani och jag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0