Älskade Emma!

Tja. Allt är bra med mig fast jag är skittrött, kunde inte sova igår. Idag efter skolan träffade jag min kära Emma. Hon var underbart snäll som vanligt. Vi gjorde lite grejer på stan och gick sen hem till mig och käkade. Jag åt i skolan idag för första gången på jävligt länge och maten var jätteäcklig, precis som jag mindes den. Det såg ut som om det bara var lite krossade tomater och lite islängda kikärtor. Uhhä.

Jag tror fan jag ska dra ut och springa idag igen även fast att jag tänkte vila. Jag snackade med Andres nyss och fick lite energi, eller så måste jag bara rensa huvudet. Yepp jag drar ut, sen ska jag käka pankakor. Ha det bra, sov gott!

image148
Emma och jag för jävligt lång tid sen, typ 7:an eller 8:an


Kommentarer
Emma

Haha naaw! Älskade Natalie

2008-04-07 @ 23:52:24
URL: http://emni.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0