Bodypump

Jag har börjat ställa in mig på sommar vilket betyder att jag är lite extra slapp och mest fördriver tiden med att sitta i solen de dagar den tittar fram. I morse tog jag visserligen med pluggböckerna ut men det känns som jag bara är ungefär hälften så effektiv som jag brukar vara. Jag får nog skärpa mig lite så jag klarar terminens sista tenta. 
 
Idag efter skolan var jag, Emma och Maja äntligen på bodypump. Vår favoritinstruktör var tillbaka efter flera veckors praktik. Det var jävligt härligt att träna lite styrka igen! Jag har dessutom fått benhinneinflammation så det enda jag tränat den senaste veckan är indoor walking och spinning. Det är visserligen kul men blir lite tråkigt i längden, jag vill kunna springa igen!
 
 
 
 


Kommentarer
matilda

snygga ben & skor! ;)
puss på dig

Svar: Haha, undra vem som äger dom.. Puss!
Natalie

2013-05-14 @ 13:50:47
Marita

Längtar efter att få se dig här hemma igen, kära dotter. Då blir det Alfapetmatch.... Och ta det lugnt med springandet.
Många kramar M

2013-05-17 @ 09:21:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0