USA i sommar!

Nu har jag och Maja bokat resa till USA! Vi satt i över en och en halvtimme och försökte fixa ihop en bra resa. Internet krånglade så tillslut fick vi koppla i internetsladden och ligga på golvet och boka. Vi lyckades i alla fall få ihop en bra, någorlunda billig resa. Vår plan är att flyga till New York, byta flyg på direkten och åka till San Francisco. Bila eller åka buss därifrån till Las Vegas, San Diego och Mexico. Sen ska vi flyga tillbaks till New York, stanna och shoppa en helg och sen åka hem till Sverige igen. Vi ska vara borta i hela fem veckor! 
 
Det känns helt galet men otroligt kul! Vi har knappt gjort någon research men Maja har varit i USA flera gånger och är amerikansk medborgare så jag tror det här kommer bli riktigt bra! Å vad jag längtar! 
 
 


Kommentarer
Fani

fan så jävla kul alltså! glad för din skull :D så jävla najs att vara borta sådär länge också, komma bort och till något nytt :) awesome!
jag och julia kikade lite på resor igår. funderar på att åka till italien i sommar :D
puss <3

Svar: Ja jag längtar som fan! :D
Natalie

2013-03-25 @ 14:05:15
URL: http://glikia.blogg.se
moa

fin bild på dig och Maja. Tågbilden alltså, tågbilder är de bästa.

Svar: Tack!
Natalie

2013-03-25 @ 15:23:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0