Baskien!

Igår bokade mamma och pappa en resa till Baskien i Spanien! Sebbe kommer vara där och vänta på oss så det blir nästan hela familjen. Jag kommer knappt ihåg när vi senast var på semester tillsammans. Vi ska resa dit den 31e mars och komma hem den 4e april. Jag hoppas stenhårt på lite varmare väder och sol. Jag börjar bli så blek att jag knappt syns i snön längre.
 
Men innan Spanien kommer jag hem till Norrköping för lite påskfirande. Den 27e mars tuffar jag in med tåget. Bara 20 dagar kvar till "lovet"! 
 


Kommentarer
Fani

wihuu, längtar tills du kommer hem gumman <3 :D inte långt kvar ju! då måste du följa med på grekfest om du hinner med det, den 30 mars!
hoppas allt är bra med dej, miss you massor :)
jättefin bild på dej och din pappa verkligen. man kan verkligen se att ni är släkt där på leendet, riktigt lika :)
har utmanat dej på min blogg, hihi :D in och kika!

Svar: Å det vill jag gärna men får se vart och när vi ska fira påsk. Vi kanske firar i Nyköping och i så fall kommer jag nog inte hem på kvällen eftersom vi flyger därifrån med. Tack! :D Jag ska in och kolla :)
Natalie

2013-03-10 @ 02:00:33
URL: http://glikia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0