SOMMARLOV!

Nu har jag äntligen skickat in de sista skoluppgifterna! Fältstudierna som jag har haft i en vecka slutade idag. Det var varit en otroligt lärorik och intressant vecka. Jag har verkligen känt att jag har valt rätt utbildning och sugit i mig all ny kunskap som en svamp. Jag har bland annat varit med på patientsamtal, varit på dialysavdelningen och följt en person som skulle få beslut vidare hon skulle få en gastic bypass operation eller inte. Veckan har fått mig att verkligen kunna tänka mig att jobba på sjukhus, något jag faktiskt helst ville undvika innan fältstudierna. Det är konstigt hur allt kan ändras på bara en vecka.. 
 
I morgon åker jag till Oslo, på fredag söker jag jobb och på måndag får jag förhoppningsvis börja jobba. Jag ska bo ihop med Sebbe och Moa så det blir trångt men mysigt. Nu har jag tusen saker till jag måste fixa innan jag åker så får se när jag skriver igen nästa gång. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0