OsLove

I torsdags kom jag tillbaks till Oslo efter att ha varit borta i nästan ett år. Jag vet inte om det var staden eller det faktum att jag bor med Moa och Sebbe men det kändes lite som att komma hem. Hur länge jag än är borta så kommer jag ju ändå alltid komma ihåg hur staden ser ut. 
 
Sen jag kom har jag krånglat med mitt telefonkort, pratat med Adecco, varit ute med mina gamla arbetskamrater från barnehagen, träffat vänner, varit på museum och solat/sovit i Sofienbergsparken. Det är skönt att ha några dagars ledigt för att hinna andas och vila efter plugget och praktiken men på måndag hoppas jag att jag får börja jobba. 
 
 
Middag på vår fina takterrass! 


Kommentarer
Ling!!!!!!!!!!! :)

Ser och låter så härligt!! Avundsjuk!!! :)<3 Oslo!!

Svar: Å vad jag vill vara här när du kommer!! :(
Natalie

2013-06-10 @ 18:26:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0