Norrköping!

Som de flesta vet är jag hemma i Norrköping igen. Det blev nio arbetsdagar i Oslo (vilket är lite kort) men det är samtidigt kul att vara hemma. De senaste dagarna har jag hängt mycket med familjen. Alla har varit hemma så vi har varit på landet, badat, spelat alfapet och ätit en massa god mat. 
 
I onsdags kom vi hem från landet så igår träffade jag först Fani och sen var vi på fest hos Emelie. Det var jättekul att träffas alla och förfesta som på den gamla goda tiden! Det är så skönt att ha tid att träffa alla ordentligt och kunna ses utan att jag behöver känna mig stressad för att jag snart ska åka iväg igen. Nu har jag nästan en månad att hitta på vad jag vill innan jag och Maja åker till USA. 
 
Jag fick ta på mig en "rymddräkt" och kolla på mammas bin! 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0