Rödbets- och morotsjuice

Nu är jag hemma i Umeå igen! Resan var lite halvbesvärlig men det ordnade sig till slut. Jag berättade ju förut att jag hade en timme på mig att ta mig från flygplatsen till skolan, förutsatt att planet var i tid. Självklart var planet försent, 1 timme och en kvart! När vi väl landade fick jag stressa till skolan och som tur var hann jag precis till vår redovisning! Min grupp sköt upp redovisningen till sist (för att jag skulle hinna). En timme försent kom jag in i klassrummet precis när min grupp var på bild två (min bild) på power-point redovisningen. Jag fick hoppa in på en gång och prata! Jag var väl inte jätteförberedd men det gick i alla fall. 
 
Nu har jag varit och storhandlat och gjort en färskpressad juice från smoothies boken jag fick i födelsedagspresent. Nu ska jag förbereda mig mer inför den här månaden (skriva upp saker i kalendern och så), sen ska jag möta tjejerna för att gå på body pump. Det är härligt att vara tillbaka!
 
Fyra små äpplen, 1 stor morot och en rödbeta. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0