Ingefärssmoothie

Det är typiskt att jag kunde sova tre nätter en meter från Jonis som hade feber utan att bli det minsta sjuk men jag kan inte jobba en dag på dagis utan att få ont i halsen. Barnbakterier är verkligen starka! Jag har i alla fall försökt kurera mig hela dagen och halsen känns redan bättre. Nu hoppas jag verkligen att det försvinner till helgen för jag orkar inte skriva tenta och jobba med halsont. 
 
Till frukost gjorde jag en smoothie med blodapelsin, ingefära och mango. Halsen kändes faktiskt redan bättre efter den. Men mest hjälpte nog halstabletterna jag köpte sen. 
 
 
Nu på eftermiddagen har jag varit och pluggat hos Linnea med Emma, Matilda och Anna. Det känns faktiskt bra inför tentan. Jag börjar känna mig redo. 


Kommentarer
Halsont

Aldrig kul att ha ont i halsen :( men just ingefära är ju en klassiker mot halsont som ska fungera bra! Du kanske ska testa med te-vatten, mycket honung och lite mjölk - funkar skitbra!

/E

Svar: Tack för tipset men det har typ redan gått över! :)
Natalie

2013-01-17 @ 18:54:15
URL: http://halsont.blogspot.com
iphoneケース:

Someone necessarily assist to make critically articles I?ˉd state. This is the really 1st time I frequented your internet site page and so far? I surprised with all the analysis you created to make this distinct publish extraordinary. Superb job!



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0