Iherb

Igår fick jag hem några produkter jag beställt från Iherb. Den här gången blev det gojibär, mandelmjöl och spirulina pulver. Jag köpte samma gojibär som förra gången (dom är mycket mjukare och godare än alla jag köpt tidigare). Jag är mycket nöjd med sakerna och den här gången fick jag hem allt på cirka två veckor! Om ni vill beställa kan ni använda min rabattkod UVO426 för att få fem eller tio dollar billigare. 
 
 
I morse gjorde jag en smoothie på blodapelsin, lime, mango, en halv avkoado och en tesked spirulina. Den blev väldigt mörk av spirulinan men god. 
 
 
Min hals är förresten redan mycket bättre så jag tänkte faktiskt gå på ett 30 minuters magpass. Jag måste få röra lite på mig nu! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0