Första året avklarat!

Nu har jag precis skickat in hemtentan! Den var faktiskt kul att göra! Vi fick tre olika case med 8 frågor sammanlagt. Det var lite jobbigt att behöva skriva så utförligt och verkligen tänka efter så att man fått med allt men det ska nog gå bra.
 
Precis när jag skickat in tentan så kom även resultatet av den senaste tentan ut... Jag är 1/3 dels dietist nu! Jag är så jävla glad att jag har klarat det första året! Trots att jag inte har varit överambitiös och faktiskt har haft ett liv på sidan av studierna med vänner, resor och träning så går det bra!
 
Nu ska jag dra och handla. Sen ska vi dra till stan för att fira med lunch på Gandhi och shopping!
 


Kommentarer
Emelie

Grattis!! Nu är du verkligen påväg :D
Jag känner mig jätteglad över att första terminen är klar men har trots allt 3 *pust* år kvar...

Vet du förresten vad du vill göra efter examen? Vart du vill bo och så? :)

Svar: Tiden kommer bara flyga iväg!
Jag har ingen aning, jag tror jag flyttar dit jag får jobb typ :D
Natalie

2013-02-14 @ 16:49:45
URL: http://emelieortegren.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0