Grön juice

I morse gjorde jag en grön juice till frukost. Min plan var egentligen att testa juicefasta idag eftersom fasta har varit så omtalat den senaste tiden och det känns som något jag borde ha provat för att se hur det känns. Jag hade dock tänkt göra en variant med massa nypressade grönsaksjuicer efter att ha läst om det i min raw food bok.
 
Men när jag kände mig hungrig redan vid 10 så kändes det inte som en så bra idé såhär dagarna innan tentan. Dessutom så vill jag träna och då vet jag ju att jag behöver fylla på med riktig mat. Så fasta skjuter jag upp men gröna juicer kan jag rekommendera alla att göra oftare! 
 
 
Två äpplen, selleri, ingefära, gurka, citron, spenat och spirulina 


Kommentarer
Ling!!!!!!!!!!! :)

Åh herre!!! Juice mix med äpplen, selleri, ingefära, gurka, citron, spenat och spirulina. Var de inte lite surt eller antagligen super nyttigt :) Du är verkligen den nyttigaste personen ja vet :D!!! Verkar lite roligt att blanda mat med frukt och grönsaker alltså ex ingefära!!!!!!! :D Trevligt att du har en blogg så man kan se vad du gör på vardagarna :) (dålig svenska, gramman har blivit lite mixed pga engelskan) ahha Hörs!!!

Svar: Kommer du till Oslo så gör jag dig en smoothie med ingefära, det är svingott! Saknar dig! :D
Natalie

2013-05-13 @ 04:13:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0