Fysiologitenta

Nu har jag äntligen skrivit klart första fysiologitentan. Det känns inte klockrent men jag tror att jag klarade den. Det är skönt att ha det avklarat i alla fall. Ikväll ska vi fira på Vezzo och imorgon börjar nästa delen av fysiologin. Kursen är uppdelad i två delar för att allt ska fungera med studiebidrag (om man skulle misslyckas med tentan) och så blir det lättare för oss att inte behöva ha en 15 hp tenta. 
 
Nu ska jag ha ledigt och andas för imorgon är det bara att fortsätta med nya krafter! 
 
 
Min frukost imorse. Lägg märke till alla "post-its" på datorn. Brukar alltid bli så när jag tentapluggar. 


Kommentarer
Marita

Bra jobbat! Du gör mig glad och stolt.
Kramar!

Svar: Tack mamma :)
Natalie

2013-04-18 @ 09:25:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0