Nordic military training!

I lördags var jag, Maja, Linnea, Emma och Britta på militärträning. Vi fick dela upp oss i två grupper, en med mer kondition och en med mer styrka. Vi var med i konditionsgruppen. Vi började med att springa ut i skogen. Redan efter ca 100 meter kom en stor gyttjepöl som vi blev tvugna att springa rakt igenom. Allas fötter doppades rakt ner i iskallt vattenbad men det var bara att fortsätta och se glad ut. Resten av träningspasset körde vi lite intervaller, armhävningar, burpees och sprang. 
 
Det var riktigt kul! Jag älskar att träna utomhus trots kyla och mörker. Igår och idag har jag haft träningsvärk. Det känns som jag har hittat tillbaks till en gammal vän. Jag har inte haft träningsvärk på länge nu eftersom jag har varit förkyld och inte kunnat träna på riktigt men nu mår jag bättre så nu är det bara att ta i igen! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0