Kostvetenskapliga metoder

Igår pluggade jag hela dagen. Jag började skolan kvart över 8. Vid lunch drog vi hem till Linn och gjorde grupparbete och när vi var klara med det vid halv fem drog jag hem till Nathalie och gjorde en logguppgift till halv 8. Vi har nämligen börjat en ny kurs som alla har lite ångest inför. Kursen heter Kostvetenskapliga metoder och vi ska bland annat läsa statistik. Det känns verkligen som en helomvändning från matlagningen men efter igår så känns det ändå lugnt. Jag har gjort klart de närmsta uppgifterna så idag ska jag bara renskriva lite anteckningar och träna. 
 
I morgon kommer mormor och morfar hit. På lördag ska vi äta middag hos Annika. Det ska bli så kul att träffa dom här. Första besöket sen jag flyttade hit! 


Kommentarer
Marita

Hej! Ni får ha det så kul i helgen. Och hälsa hela släkten från mig.
KramarM

Svar: Det ska jag göra mamma! Kram!
Natalie

2012-11-09 @ 09:48:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0