I know I can

Ikväll har jag varit på middag hos Nathalie. Jag, Anna och Nathalie gjorde en variant av tacos med räkor och fetaost istället för köttfärs. Det blev riktigt gott, middag med vännerna känns verkligen lyx! Efter maten pluggade vi lite till vitamin- och mineralseminariet vi har imorgon. Jag tror faktiskt att jag lärde mig mer under den halvtimmen än vad jag gjort sammanlagt av alla gånger jag har försökt läsa faktan själv. Ibland behöver man verkligen prata högt om det man läser.

Förut idag var jag och sprang runt Nydalasjön. Jag lyckades äntligen ta mig energi till att leta upp sjön och det visade sig att den ligger jättenära. Nu ska jag börja springa där istället. På en skylt såg jag att det är 8,6 km runt sjön men jag lyckades springa fel så jag sprang nog lite längre. Pulsklockan visade 11.2 km men jag tror att jag sprang ca 9-10 km. Det känns bra, jag vet att jag kan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0