En riktig MILstolpe!

Tack för ordvitsen Emma!

Idag startade jag dagen med en lång löptur i abborreberg. Mitt mål var att springa en mil och jag klarade det! Först sprang jag en sträcka på 4 kilometer 2 gånger, sen sprang jag en liten runda på 2,5 kilometer. Efter en mil var benen tydligen så trötta att jag snubblade men det var bara att resa sig upp och fortsätta de sista 500 metrarna.  

Jag är glad att jag lyckades. Jag har ingen aning om hur milen ser ut som vi ska springa i Umeå men jag vet att den inte kan vara jobbigare än de första 8 kilometrarna jag sprang idag. Det är väldigt mycket hoppande över rötter, stenar och gegga + en hel del upp och ner men otroligt vackert. Nu ska jag lägga mig på gräsmattan och sola. Lite senare ska jag träffa Emelie på stan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0