Finsittning

Jag börjar bli riktigt trött på kemin nu. Blää! Det är så många formler man ska kunna och jag fattar lixom inte varför jag behöver lära mig att rita ex glukos i fyra former. Men det är väl bara att bita i det sura äpplet och fortsätta.

Nyss var jag på skolan och skrev ut två extentor. Jag har gjort dom förut men nu när jag fattar lite mer tänkte jag försöka på riktigt.

Ikväll ska jag på finsittning. Alla koststudenter är bjudna. Vi ska käka mat och dricka. Det ska bli kul att träffa lite människor igen och koppla bort plugget. Men om jag känner alla rätt så kommer min klass ta det väldigt lugnt ikväll. Men det är nog lika bra för min del också. Jag kommer inte ens ihåg när jag senast var nykter en hel helg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0