Umeå Open

Igår började vi kvällen på vår nya favoritrestaurang Ghandi. Vi var 7 tjejer från klassen som firade tentan och åt massa god mat. Efteråt drog jag, Maja och Sanne till Umeå Open. Först spelade Anna Ternheim. Hon var riktigt duktig. Jag har inte lyssnat så mycket på henne tidigare men det borde jag börja göra när jag känner för lite lugnare musik.

Tyvärr ställde Pete Doherty in sin spelning (big surprise) så dom gjorde om i schemat vilket gjorde att vi missade Deportees men sista spelningen vi såg på var Den Svenska Björnstammen. Dom var också riktigt bra! Det var kul att dom hoppade runt och hade en massa energi på scenen. Men det kändes lite konstigt att se framförallt Åke och Petter där. Det kändes lite surrealistiskt att höra en kille bredvid mig säga "Vi måste stå längst fram, vi måste röööra dom". Men det är kul att dom har blivit så stora! Det är ju verkligen musik som sätter sig på hjärnan.

Ikväll ska jag jobba som funktionär. Det känns lite tråkigt eftersom jag mycket hellre hade velat gå på middag med hela buddyprogrammet men det här kan nog också bli kul.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0