SPRING!

Idag gick jag upp vid halv nio, åt en knäckemacka, satte på mig träningskläderna och drog ut och sprang! Det var underbart! Första löppasset utomhus sen Australien. Det var lite isigt och snöigt på marken men det gick bra. Det var nästan mysigt att springa på snön av någon konstig anledning. Enligt pulsklockan sprang jag 5.9 kilometer på 29 minuter men den litar jag inte alls på. Jag gissar att jag sprang lite under 5 kilometer.

Senare i vår ska jag och några tjejer från klassen springa både Vårruset (5 km) och Blodomloppet (10 km) så nu har jag något att träna inför. Springa på morgonen ska bli en tradition nu igen för dagarna när jag börjar sent. Jag är extremt peppad!



Kommentarer
Martin

Kul träningsblogg du har. Vore kul om du la till den med de andra träningsbloggarna på http://styrketraningsprogram.weebly.com/traumlningsbloggar.html så fler kan hitta den. Lycka till med träningen även i fortsättningen!

2012-03-23 @ 10:16:31
URL: http://styrketraningsprogram.weebly.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0