Nimbin

Nu har jag en liten paus i pluggandet. Jag sitter och läser hela kompendiet och stryker under allt viktigt. Hjärnan blir ganska trött efter någon timme. Det är jättefint väder utanför fönstret. Jag funderar nästan på att gå och slänga soppor bara för att komma ut en stund. När jag tänker efter är det nog en bra idé med lite frisk luft.

Jag sov lite över 11 timmar i natt! Vid halv tio vaknade jag av Ling som smsade att hon skulle till Nimbin (en hippiestad i Australien) imorgon efter att jag tipsat henne. Woops, kanske skulle tipsat om "the lighthouse istället", det känns lite mera Ling.

Förövrigt så funderar jag verkligen på att åka till Sri Lanka och Moa i sommar. Jag har lite asienlängtan efter att ha läst Emelie och Björns resedagbok.








Kommentarer
Sebastian

Pröva att göra som i skolan med raster även när du pluggar hemma. Dvs. plugga hårt i 45 min och ta någon typ av rast i 15 min. Jag försökte göra så i Uppsala och tyckte att man kunde köra mycket längre då. Vart är Emelie och Björn? Sri Lanka vore jävligt fint. Kanske om man jobbar 6-8 veckor och reser dit resten av tiden?

2012-03-05 @ 13:46:27
Natalie

Ja jag försöker med det. Eller inte rast varje timme men när det börjar kännas som lite för mycket.

Emelie och Björn är i Indien just nu men var i Nepal förut.

Ja åk till Sri Lanka du med!! Jag pratade med Jonis igår och han funderar på att åka dit i augusti. Jag funderar på att åka dit i slutet av juli och stanna två veckor in i aug. Och förhoppningsvis jobba ungefär en månad i Oslo i början av juni. Det skulle vara kul med en syskonsemester! :D

2012-03-05 @ 17:11:19
URL: http://natalieaa.blogg.se/
moa

Hej sis!

Balla bilder. Vilken batikchock!

Ja!!!! Kom till Sri Lanka! Kanske alla samtidigt?

Jag kör också alltid 40 min och sedan en paus. Eller en timme och sedan paus. Hm, när jag tänker efter är nog målet alltid att köra en timme men sedan tappar jag koncentrationen efter 50 min.

2012-03-06 @ 20:33:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0