Jag vill ha fredag idag!

Jag tror inte jag kan plugga utan tidspress. Nu har vi haft två inläsningsdagar och jag har knappt pluggat något alls. Det är lite mer än två veckor kvar till nästa tenta och vi har gått igenom hälften ungefär. Hjärnan kan lixom inte fokusera på det när det känns så långt bort. Men imorgon har jag också ledigt så jag måste verkligen försöka lite bättre då.

Istället har jag gjort en massa annat kul. I tisdags var vi ju ute och dansade. Igår spelade jag fotboll men några från buddygruppen, mest var det vi buddys. Det var jättekul, jag älskar att snön börjar smälta så man kan hitta på saker utomhus. På kvällen var jag med Nathalie och Sanne och såg på film och hade det mysigt.

Idag efter världens tråkigaste labb var jag och Maja och hämtade ut festivalband till Umeå open som börjar imorgon. Det ska bli riktigt kul. Först ska jag, Sanne och Maja äta middag. Sen ska vi gå och se Anna Ternheim, Deportees och Den Svenska Björnstammen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0