Fysträning

Idag är det måndag vilket betyder fysträning. Jag älskar vår lilla måndagstradition. Det blir lixom träning och skitsnack på samma gång. Något som är dåligt är att min cykel har fått punkering. Det är väldigt jobbigt eftersom jag måste gå överallt och det tar dubbelt så lång tid.

Så nu är frågan om jag ska försöka laga det själv eller lämna in den? Går det att laga själv utan sakerna man använder när man tar loss däcket mamma?

Det blir inga bilder från London idag, jag är alldeles för trött. Men en till orkar jag!



Kommentarer
Marita

Hej gumman! Skönt att se att du är "hemma igen", undrade just. När det gäller cykeln råder jag dig att köpa däckborttagare och ett lagningset. Det blir mycket billigare i längden. För du kommer att få punktering fler gånger.....Skulle vara kul med lite skypekontakt!

KramarM

2012-03-20 @ 08:53:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0